Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej (najczęściej DHL, DPD)
- Firmy InPost (dotyczy przesyłki do paczkomatu)
Odbiór osobisty jest możliwy w Sklepach rowerowych BIKESTAGE:
- Wrocław, al. Hallera 180/2
- Swarzędz/k. Poznania, ul. Wrzesińska 174
Cennik dostawy
- Dla zamówień o wartości powyżej 499 zł obowiązuje darmowa dostawa
- Przesyłka kurierska (dla zamówień poniżej 499 zł) - 20 zł
- Przesyłka do paczkomatu InPost – 19 zł
- Odbiór osobisty – 0 zł
Czas dostawy
- Zamówienia złożone do godziny 11:30 staramy się wysłać tego samego dnia
- Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej – do 3 dni roboczych
- Dostawa za pośrednictwem paczkomatów InPost – do 5 dni roboczych
- Odbiór osobisty – do 3 dni roboczych (w zależności od dostępności towaru w danym magazynie lub konieczności złożenia wybranego roweru)
- Czas dostawy jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności (dotyczy płatności elektronicznych, kartą płatniczą on-line lub przelewem)
Informacje o przesyłce
- Po nadaniu przesyłki, Klient otrzymuje informację odnośnie
- Numeru przesyłki/zlecenia, służący do śledzenia przesyłki
- Informację odnośnie wybranego przewoźnika
- Ewentualnej ilości paczek - może się zdarzyć, że Twoja przesyłka zostanie wysłana w więcej niż jednej paczce
- W celu ustalenia losów przesyłki, terminu doręczenia, innych, Kupujący powinien kontaktować się bezpośrednio z danym przewoźnikiem/firmą kurierską
Odpowiedzialność, zmiany, inne
- Sprzedawca nie odpowiada za wydłużenie czasu dostawy z przyczyn niezależnych od niego, w tym:
- za nieobecność Klienta pod wskazanym adresem
- wydłużony czas dostawy w związku z niepodjęciem przez kuriera paczki z sortowni, pominięciem adresu dostawy, innymi problemami logistycznymi przewoźnika
- złożenie zamówienia po godzinie 11:30
- Sprzedawca nie odpowiada za wszelkie zmiany adresu doręczenia przez Klienta, które są/powinny być zgłaszane bezpośrednio do firmy kurierskiej (telefonicznie, bądź pod wskazanym adresem strony internetowej/mailowym)
- Klient/Nabywca zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki oraz jej zwartości w obecności Kuriera lub (w przypadku paczkomatu InPost) przy kamerach panelu obsługi paczkomatu InPost. W przypadku nieprawidłowości (uszkodzenia paczki, niezgodności towaru z zamówieniem), Kupujący/Klient zobowiązany jest spisać protokół szkody z kurierem, uzupełnienia uwag w panelu obsługi paczkomatu oraz ewentualne zwrócenie przesyłki kurierowi/do skrytki paczkomatowej. Ponadto, Nabywca powinien niezwłocznie poinformować Sprzedawcę o zaistniałym fakcie.
- Sprzedawca informuje, a Nabywca/Klient przyjmuje do wiadomości, iż w przypadku rowerów oraz niektórych wrażliwych towarów:
- Produkt jest starannie zapakowany i zabezpieczony – karton jest sztywny, bez żadnych defektów, a newralgiczne miejsca styku mają dodatkowe – plastikowe dystanse. Jednakże różne rzeczy mogą zdarzyć się w transporcie. Dlatego jeżeli stan paczki będzie budził jakiekolwiek wątpliwości, to prosimy o zrobienia zdjęcia paczki oraz spisanie protokołu szkody z kurierem.
- Gdyby zdarzyło się, że np. przerzutka/hak przerzutki są krzywe, uszkodzeniu uległa jakaś część lub zakupiony towar jest/został uszkodzony w przesyłce pomimo braku wyraźnych uszkodzeń kartonu, prosimy o wykonanie zdjęcia i przesłanie na nasz adres milowy: info@bikestage.pl
- Tu znajdziesz Warunki zwrotów i reklamacji
- Tu znajdziesz Warunki gwarancji rowerów, części i akcesoriów