Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem:

  • Firmy kurierskiej (najczęściej DHL, DPD)
  • Firmy InPost (dotyczy przesyłki do paczkomatu)

Odbiór osobisty jest możliwy w Sklepach rowerowych BIKESTAGE:

  • Wrocław, al. Hallera 180/2
  • Swarzędz/k. Poznania, ul. Wrzesińska 174

Cennik dostawy

  • Dla zamówień o wartości powyżej 499 zł obowiązuje darmowa dostawa
  • Przesyłka kurierska (dla zamówień poniżej 499 zł) - 20 zł
  • Przesyłka do paczkomatu InPost – 19 zł
  • Odbiór osobisty – 0 zł

Czas dostawy

  • Zamówienia złożone do godziny 11:30 staramy się wysłać tego samego dnia
  • Dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej – do 3 dni roboczych
  • Dostawa za pośrednictwem paczkomatów InPost – do 5 dni roboczych
  • Odbiór osobisty – do 3 dni roboczych (w zależności od dostępności towaru w danym magazynie lub konieczności złożenia wybranego roweru)
  • Czas dostawy jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności (dotyczy płatności elektronicznych, kartą płatniczą on-line lub przelewem)

Informacje o przesyłce

  • Po nadaniu przesyłki, Klient otrzymuje informację odnośnie
    • Numeru przesyłki/zlecenia, służący do śledzenia przesyłki
    • Informację odnośnie wybranego przewoźnika
    • Ewentualnej ilości paczek - może się zdarzyć, że Twoja przesyłka zostanie wysłana w więcej niż jednej paczce
  • W celu ustalenia losów przesyłki, terminu doręczenia, innych, Kupujący powinien kontaktować się bezpośrednio z danym przewoźnikiem/firmą kurierską

Odpowiedzialność, zmiany, inne

  • Sprzedawca nie odpowiada za wydłużenie czasu dostawy z przyczyn niezależnych od niego, w tym:
    • za nieobecność Klienta pod wskazanym adresem
    • wydłużony czas dostawy w związku z niepodjęciem przez kuriera paczki z sortowni, pominięciem adresu dostawy, innymi problemami logistycznymi przewoźnika
    • złożenie zamówienia po godzinie 11:30
  • Sprzedawca nie odpowiada za wszelkie zmiany adresu doręczenia przez Klienta, które są/powinny być zgłaszane bezpośrednio do firmy kurierskiej (telefonicznie, bądź pod wskazanym adresem strony internetowej/mailowym)
  • Klient/Nabywca zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki oraz jej zwartości w obecności Kuriera lub (w przypadku paczkomatu InPost) przy kamerach panelu obsługi paczkomatu InPost. W przypadku nieprawidłowości (uszkodzenia paczki, niezgodności towaru z zamówieniem), Kupujący/Klient zobowiązany jest spisać protokół szkody z kurierem, uzupełnienia uwag w panelu obsługi paczkomatu oraz ewentualne zwrócenie przesyłki kurierowi/do skrytki paczkomatowej. Ponadto, Nabywca powinien niezwłocznie poinformować Sprzedawcę o zaistniałym fakcie.
  • Sprzedawca informuje, a Nabywca/Klient przyjmuje do wiadomości, iż w przypadku rowerów oraz niektórych wrażliwych towarów:
    • Produkt jest starannie zapakowany i zabezpieczony – karton jest sztywny, bez żadnych defektów, a newralgiczne miejsca styku mają dodatkowe – plastikowe dystanse. Jednakże różne rzeczy mogą zdarzyć się w transporcie. Dlatego jeżeli stan paczki będzie budził jakiekolwiek wątpliwości, to prosimy o zrobienia zdjęcia paczki oraz spisanie protokołu szkody z kurierem.
    • Gdyby zdarzyło się, że np. przerzutka/hak przerzutki są krzywe, uszkodzeniu uległa jakaś część lub zakupiony towar jest/został uszkodzony w przesyłce pomimo braku wyraźnych uszkodzeń kartonu, prosimy o wykonanie zdjęcia i przesłanie na nasz adres milowy: info@bikestage.pl
  • Tu znajdziesz Warunki zwrotów i reklamacji
  • Tu znajdziesz Warunki gwarancji rowerów, części i akcesoriów