Zwroty
Produkty zakupione w Sklepie internetowym bikestage.pl, można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
W celu dokonania zwrotu należy:
- Wypełnić formularz z oświadczeniem o odstąpienia od umowy zawartej na odległość – wg wzoru lub równoważny (nie musisz korzystać z naszego formularza, jednakże musisz podać te same informacje)
- Poinformować nas o chęci zwrotu produktów i/lub przesłać skan/zdjęcie formularza na adres info@bikestage.pl podając w tytule wiadomości nr zamówienia (np.: „Zwrot zamówienia nr 174/SW/2022”)
- Zabezpieczyć i spakować produkt/-y, tak żeby zwracany towar nie uległ uszkodzeniu
- Dołączyć do przesyłki podpisany oryginał formularza odstąpienia od umowy wraz z oryginałem dokumentu sprzedaży (paragon, faktura)
- Nadać przesyłkę zwrotną na adres:
BIKESTAGE - Sklep i serwis rowerowy
ul. Wrzesińska 174
62-020 Swarzędz
tel. 512 799 899
Przesyłki nadane „za pobraniem”, do paczkomatów lub innych placówek nie będą przez nas odbierane.
Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej:
- Sprawdzimy czy oryginalne opakowanie produktu/-ów nie zostało uszkodzone
- Sprawdzimy czy zwracany towar nie nosi śladów użytkowania i jest pełnowartościowy (tzn. czy posiada wszystkie metki, instrukcje i inne elementy dołączone pierwotnie przez producenta)
- Zweryfikujemy prawidłowe wypełnienie formularza odstąpienia od umowy i zgodność dokumentu sprzedaży
- W terminie 14 dni, zwrócimy pieniądze na wskazany w formularzu odstąpienia od umowy rachunek bankowy lub dokonamy zwrotu w pierwotnie wybranej formie płatności (za pośrednictwem operatora płatności lub na kartę płatniczą)
- Istnieje również możliwość wymiany towaru, np. w przypadku wybrania niewłaściwego rozmiaru, koloru lub na zupełnie inny produkt. W tym celu, prosimy o kontakt pod adresem info@bikestage.pl, podanie nr zamówienia, informacji o produktach zgłaszanych do wymiany i nowych produktach. W przypadku różnicy w płatności, zwracamy pieniądze na wskazane konto lub prosimy o dopłatę.
Reklamacje
Każdy produkt zakupiony w Sklepie internetowym bikestage.pl, objęty jest co najmniej 2-letnią gwarancją producenta oraz rękojmią, w ramach których możesz reklamować zakupiony/e produkt/y.
W celu złożenia reklamacji, należy:
- Wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego
- Przesłać skan/zdjęcie formularza na adres info@bikestage.pl
- Przed spakowaniem i wysyłką towaru, poczekaj na kontakt z naszej strony, w celu potwierdzenia przyjęcia reklamacji lub próby zdalnego rozwiązania problemu
- Jeżeli konieczne będzie odesłanie towaru, ustalimy formę odbioru – czy odeślesz towar na własny koszt czy zamówimy dla Ciebie kuriera lub wygenerujemy etykietę InPost
- Zabezpieczyć i spakować produkt/-y, tak żeby reklamowany towar nie uległ dalszemu uszkodzeniu
- Dołączyć do przesyłki podpisany oryginał zgłoszenia reklamacyjnego wraz z oryginałem dokumentu sprzedaży (paragon, faktura) oraz książką gwarancyjną (dotyczy rowerów)
- Nadać przesyłkę zwrotną na adres (jeżeli wysyłasz reklamację na własny koszt):
BIKESTAGE - Sklep i serwis rowerowy
ul. Wrzesińska 174
62-020 Swarzędz
tel. 512 799 899
Przesyłki nadane „za pobraniem”, do paczkomatów lub innych placówek nie będą przez nas odbierane.
Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym towarem:
- Prześlemy w ciągu 14 dni informację o decyzji oraz sposobie rozpatrzenia reklamacji (decyzja pozytywna: naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy lub negatywna: zwrot produktu, utylizacja)
- W przypadku decyzji negatywnej, koszty przesyłek obciążają Klienta
Zgłaszanie uszkodzeń przesyłek lub uszkodzeń towaru w transporcie
- W razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie stanu przesyłki lub niepodjęcia przesyłki ze względu na jej uszkodzenie, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy: info@bikestage.pl
- W razie wyraźnych uszkodzeń przesyłki, możesz odmówić odbioru lub zwrócić paczkę do tej samej skrytki paczkomatowej (w tym przypadku należy postępować zgodnie z informacjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu lub w aplikacji mobilnej)
- Niezależnie od w/w, jeżeli Klient odebrał przesyłkę i po fakcie stwierdził wady/uszkodzenia/nieprawidłowości, zobowiązany jest do wypełnienia protokołu szkody w zależności od wybranej formy dostawy:
- Kurier DPD: https://protokol.dpd.com.pl
- Kurier DHL: https://dhl24.com.pl/pl/claim/disposition/create.html
- Kurier/paczkomat inpost: https://inpost.pl/protokol
Szczegółowe informacje oraz podstawy prawne dotyczące zwrotów oraz reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.