Zwroty

Produkty zakupione w Sklepie internetowym bikestage.pl, można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

W celu dokonania zwrotu należy:

  • Wypełnić formularz z oświadczeniem o odstąpienia od umowy zawartej na odległość – wg wzoru lub równoważny (nie musisz korzystać z naszego formularza, jednakże musisz podać te same informacje)
  • Poinformować nas o chęci zwrotu produktów i/lub przesłać skan/zdjęcie formularza na adres info@bikestage.pl podając w tytule wiadomości nr zamówienia (np.: „Zwrot zamówienia nr 174/SW/2022”)
  • Zabezpieczyć i spakować produkt/-y, tak żeby zwracany towar nie uległ uszkodzeniu
  • Dołączyć do przesyłki podpisany oryginał formularza odstąpienia od umowy wraz z oryginałem dokumentu sprzedaży (paragon, faktura)
  • Nadać przesyłkę zwrotną na adres:

BIKESTAGE - Sklep i serwis rowerowy

ul. Wrzesińska 174

62-020 Swarzędz

info@bikestage.pl

tel. 512 799 899

Przesyłki nadane „za pobraniem”, do paczkomatów lub innych placówek nie będą przez nas odbierane.

Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej:

  • Sprawdzimy czy oryginalne opakowanie produktu/-ów nie zostało uszkodzone
  • Sprawdzimy czy zwracany towar nie nosi śladów użytkowania i jest pełnowartościowy (tzn. czy posiada wszystkie metki, instrukcje i inne elementy dołączone pierwotnie przez producenta)
  • Zweryfikujemy prawidłowe wypełnienie formularza odstąpienia od umowy i zgodność dokumentu sprzedaży
  • W terminie 14 dni, zwrócimy pieniądze na wskazany w formularzu odstąpienia od umowy rachunek bankowy lub dokonamy zwrotu w pierwotnie wybranej formie płatności (za pośrednictwem operatora płatności lub na kartę płatniczą)
  • Istnieje również możliwość wymiany towaru, np. w przypadku wybrania niewłaściwego rozmiaru, koloru lub na zupełnie inny produkt. W tym celu, prosimy o kontakt pod adresem info@bikestage.pl, podanie nr zamówienia, informacji o produktach zgłaszanych do wymiany i nowych produktach. W przypadku różnicy w płatności, zwracamy pieniądze na wskazane konto lub prosimy o dopłatę.

Reklamacje

Każdy produkt zakupiony w Sklepie internetowym bikestage.pl, objęty jest co najmniej 2-letnią gwarancją producenta oraz rękojmią, w ramach których możesz reklamować zakupiony/e produkt/y.

W celu złożenia reklamacji, należy:

  • Wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego
  • Przesłać skan/zdjęcie formularza na adres info@bikestage.pl
  • Przed spakowaniem i wysyłką towaru, poczekaj na kontakt z naszej strony, w celu potwierdzenia przyjęcia reklamacji lub próby zdalnego rozwiązania problemu
  • Jeżeli konieczne będzie odesłanie towaru, ustalimy formę odbioru – czy odeślesz towar na własny koszt czy zamówimy dla Ciebie kuriera lub wygenerujemy etykietę InPost
  • Zabezpieczyć i spakować produkt/-y, tak żeby reklamowany towar nie uległ dalszemu uszkodzeniu
  • Dołączyć do przesyłki podpisany oryginał zgłoszenia reklamacyjnego wraz z oryginałem dokumentu sprzedaży (paragon, faktura) oraz książką gwarancyjną (dotyczy rowerów)
  • Nadać przesyłkę zwrotną na adres (jeżeli wysyłasz reklamację na własny koszt):

BIKESTAGE - Sklep i serwis rowerowy

ul. Wrzesińska 174

62-020 Swarzędz

info@bikestage.pl

tel. 512 799 899

Przesyłki nadane „za pobraniem”, do paczkomatów lub innych placówek nie będą przez nas odbierane.

Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym towarem:

  • Prześlemy w ciągu 14 dni informację o decyzji oraz sposobie rozpatrzenia reklamacji (decyzja pozytywna: naprawa, wymiana, zwrot pieniędzy lub negatywna: zwrot produktu, utylizacja)
  • W przypadku decyzji negatywnej, koszty przesyłek obciążają Klienta

Zgłaszanie uszkodzeń przesyłek lub uszkodzeń towaru w transporcie

  • W razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie stanu przesyłki lub niepodjęcia przesyłki ze względu na jej uszkodzenie, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy: info@bikestage.pl
  • W razie wyraźnych uszkodzeń przesyłki, możesz odmówić odbioru lub zwrócić paczkę do tej samej skrytki paczkomatowej (w tym przypadku należy postępować zgodnie z informacjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu lub w aplikacji mobilnej)
  • Niezależnie od w/w, jeżeli Klient odebrał przesyłkę i po fakcie stwierdził wady/uszkodzenia/nieprawidłowości, zobowiązany jest do wypełnienia protokołu szkody w zależności od wybranej formy dostawy:

Szczegółowe informacje oraz podstawy prawne dotyczące zwrotów oraz reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.